lunes, 13 de junio de 2011

IRITZI ARTIKULUA

Iritzi artikulua

Gizaki agurgarriak::

Kutsadura elektromagnetikoa gizakiak sortutako produktu edo gailu elektronikoek eragindako espektro elektromagnetikoaren da eta azkenaldian gastatzen dugun energia salatu nahi
dut, eskutzit hau irakurtzen duten guztiok zerbait egiteko eskatu nahi diet.


Nire ustez ez dela normala gastatzen dugun energia guzti hori ez aurreztea, aurreztea egin ahal bada. Nik eskatu nahi dudana, bakoitzak bere partetik ahal duena ipintzea eta mundua zaintzea zeren eta mundua gurea da, eta ez badugu zaintzen gure kalterako dela.

Alde batetik leku askotik energia aurreztu ahal dugu, adibidez: Igogailua erabili beharrean eskaileretatik igo, etengailua itzali ez gaudenean erabiltzen, argia ez erabili eguzki energia erabili ahal baduzu, telebista edo argiontzia ez erabili behar ez duzunean.

Aurrez esandako guztitik, ez zait bidezkoa iruditzen elektrizitatea ez aurreztea eta ordaindu beharra..

Oso ondo, publikatu



Nire Iritzia

Nik uste dut elektrizitatea aurrezteko gauza asko egin ahal direla:
Etengailua itzali erabiltzen ez zaudenean.
Igogailua erabili beharrean eskaileretatik igo.

Elektrizitatea erabiltzen denez gauza askotarako kontaminatzen du eta horregatik inguru giroa egiten da.

No hay comentarios:

Publicar un comentario